Uppstigning kl 05.00 imorgon!

Visst låter det underbart? Vem vill inte stiga upp kl fem på morgonen en lördag, speciellt då man är ledig? Tror alla, innerst inne vill det...eller inte! Jag är inte så motiverad för det men måste göra det för vårt projektarbete. Jag och Pauline ska befinna oss kl kvart i sju på torget imorgon och sälja bullar och vi måste få in minst 7000 innan vi åker. Så här får det bakas och säljas! Det jobbiga är att stiga upp så tidigt men när man väl är där går det ganska fort. Vi ska bara stå till elva för Pauline ska arbeta och jag ska träffa några kompisar på stranden. Kommer bli riktigt kul för vissa har man inte sett på ett tag. Dessutom kommer Dennis imorn så ska spendera våran 2 månaders dag med honom, såklart. Saknar honom , speciellt nu när jag ska sova. Sängen känns flera kilmeter lång utan Dennis. Får lukta på hans skjorta, som avger lukten av hans parfym, som kompensation för tomheten.

Nej, nu måste jag sova...godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0