Städat och röjt undan!

Ikväll kommer familjen tillbaka från Stockholm och det har varit riktigt skönt att vara ensam hemma. Dock har jag inte ritkigt varit helt ensam, Dennis har såklart spenderat några dagar här vilket var mysigt! Men sov ensam inatt vilket var ganska skönt ändå. Saknade närheten men det brukar bli så sjukt varm i rummet och när man är två och vill ligga nära varandra är det helt omöjligt att bli äckligt varm och svettig. Men inatt var det nästan lika varm och svettigt. Men fick i alla fall sova ut idag! Skulle kunnat stanna i sängen en bra stund till men var tvungen att städa och röja lite innan alla kommer hem. Mamma skulle få lite smått panik ifall hon hade sett röran. Men är ganska stolt över mig för det har inte varit så stökigt och har röjt emellanåt också! Men vill visa att jag kan sköta hemmet och att de kan lita på mig så får kanske vara hemma ensam flera gånger! ;)

Nu ska jag fixa lite mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0