Skrivabstinens

Måste skriva av mig men det är så mycket som snurrar runt i hjärnan just nu. Vad kommer hända nu? Kommer det hända igen? Vart ska jag ta vägen? Ska jag gå vänster eller höger? Kommer du finnas till? Vad händer framöver? Ja , frågorna bygger upp en stor dimma i mitt huvud och vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur denna dimma. Kanske ska jag bara ta och lägga mig och låta tiden avisa. Tiden löser problem och läker sår har man hört. Kanske ska ge tiden en chans? Inte för att jag inte vill ge det en chans men allt känns så tomt nu så blir helt förvirrad av situationen så vet inte ritkigt vart jag ska göra...

Mest av allt vill jag bara vrida fram till den dag då allt bara ha löst sig, hoppa över allt till den dag då man känner att nu är livet som bäst. Det vore skönt .

Kommentarer
Postat av: Boogie

Time will tell, I bet ;)

Heeeej btw ;)

Sag dın kommentar. Jag har det bra har borat ı Turkıet ocksa men vıll anda hem, jag blır ınte brunare an sa har sas pallar ınte solen mer xD fast pa torsdag elr onsdag ska jag mın syster och mın pappa shoppa sa det vıll jag ju ınte mıssa ;) (A)

Yngwe och dennıs ee sa klumpıga xD haha men hur far man tag pa dom nu da? :P jaja.

Pa det har hotellet sa far man ett band som vısar om man ee barn elr vuxen och eftersom jag ıtne fyllt 18 an sa fıck jag barn, thank god xD folk stoter pa en fran hoger och vanster :P

senast ıdag nar jag skulle ga och hamta drıcka ı baren sa blev jag kallad barbıe och han sa att jag var valdıgt vacker och sant, och det va nar jag ınte hade nagot smınk elr nat! Desperata ee dom om dom kallar mıg barbıe da haha xD nej da (A)



Saknar er sjukt mkt! sag att nı hade tagıt en trıpp tıll lılla granna, myspys ;)

shıt va langt det blev (A) jaja nu ska ajg ga och ata! Halsa nına! :D

Massor av kramar! <3

(Hoppas det inte ee for jobbıgt att lasa for dıg :P)

2010-07-19 @ 18:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0