Monday morning

Nu är det måndag igen men jag är ledig, sjukt skönt och hade nog inte orkat arbeta idag för börjar bli sjuk. Jag orkar inte bli sjuk igen. Blir så deprimerad då, speciellt att denna vecka kommer Dennis hit och ska sova här för mina föräldrar åker till stockholm under en vecka så har huset för mig själv. Dock jobbar jag några dagar men det gör även han så vi har ändå tid till varandra. Kommer bli mycket mysigt då vi ska laga mat med varandra, umgås och mysa. Längtar! Dessutom är det ändå skönt att slippa alla och det är en på miljonen man är ensam hemma när det gäller min familj så man tar ju tillfället i akt. 

Idag ska jag försöka vara social med mammas kompisar från Polen men känner att min ambitionsförmåga har fallit ner i avgrunden och känner inte för att vara det. Vil bara ligga i sängen och bli frisk. Ska försöka kurera mig idag då. Wopido ...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0