Risk 2:an, check!

Nu kan jag stryka risk 2:an från "the do-list" vilket är mycket skönt. Ett moment avklarat, tree more to go. Det roliga var att jag var nervös, varför? Det var skitkul och riktigt fin känsla när man fick köra själv på banorna. Försmak av körkortet! Men man fick verkligen uppleva halkan, speciellt i kurvan då det inte riktigt var så lätt att hålla sig på sin sida av vägen utan istället gled ut mot kanten. Bara bromsa och styra men tro för sjutton inte att det gick bättre. No no. Åkte över to the dark side ändå. Tricket är ju då att köra försiktigt innan och inte bromsa i kurvan utan innan ;)

Men ni kan inte fatta hur trött jag var efter detta? Jag kunde knappt sova igår pga diverse saker och gick upp vid fem knappt utvilad och skulle upp till Axamo. Tur att min nervositet fick igång hjärnan annars hade jag nog somnat på ratten. Men slocknade ganska bra när jag väl var hemma och har sovit tills nu ungefär. Powernap på högsta och bästa nivå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0