En årlig tradition

Varje år vid mellandagsrean har jag och Nina en tradition att shoppa den dagen och äta ute. Oftast har vi ätit på Soya men som de fattiga studenterna som vi är så blev det fastfood på den gamla hederliga resturangen McDonalds. Vanligtvis brukar vi ha med oss flera påsar hem med godsaker, men i år är det annorlunda. För mig är det körkortet som stryper mina övriga utgifter så det fick bara bli en nyårsklänning, men den är svart så man kan använda den till fler tillfällen och på så sätt övertalade jag mig att det var värt att köpa den för 400 kr, trots att det sved till lite i plånboken. Förutom en fin dag var jag kanske lite distance när min hjärna snurrar igång en hel del funderingar kring en viss person. Kugghjulen kan för sjutton inte sluta snurra och hoppas att jag snart kan räta ut frågetecknet. Men för ikväll ska jag skita i det krokiga frågetecknet och bara njuta av myskvällen hos Pauline. Kommer bli awesome! Vi ska tjocka oss redigt med massa gott och titta på film. Så nu får vi passa på att äta oss tjocka för vi kommer båda tagga ner på chips intaget och äta nyttigt. Hoppas man kan hålla det löftet. Anyway, dags att kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0