down my throat.

Veckans intressantaste inlägg är på gång vänner. Promise, eran intressesmurf kommer att hoppa som en galning och spräcka erat nyckelben. Ne stackare, kan inte låta dem göra det så kommer här nedan skriva om det absolut intressanta ämnet: vad jag har stoppat i foderluckan.

Kanske borde skaffa en blogg om det? Alla skriver om vad de har haft på sig så då kan jag väl skriva om vad jag har ätit under dagen. Far more intresting! Men då kör jag väl på stort och lägger upp dagens meny.

Meny á la Jessica 

  ¤ Fil med solmogna bananer och grovt bröd med en smörklick på , samt smakrik Herrgårda ost

¤ Lasagne fylld med färsk ost och köttfärs från resturangens fina och handplockade kreatur. Vid sidan om serverades rårivna morötter och pizzasallad av hög kvalitet.

¤ Ungspannkaka fylld med knapriga bacon och smakrika rotfrukter.

Detta var dagens meny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0