Christmas eve is over.

Sitter i sängen såhär dagen efter julafton och tänker tillbaka på julen. I år fick jag absolut ingen julkänsla alls och måste erkänna att jag är lite smått besviken på julen. I år var vi i familjen inte alls lika engagerade så det blev liksom ingen direkt skillnad till övriga dagar, förutom att massvis av julklappar låg under granen. Kan ju inte klaga på dem för fick massvis av fina julklappar. Jag fick bl.a. ett roligt kort med en stor, hårig hund och överst på kortet står det: I need a haircut. Jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt när jag såg den bilden. Det var min systers julklapp till mig eftersom jag länge har velat klippa mig men inte haft råd. Mycket fiffigt! En annan julklapp som jag blev lite chockad över var ett nytt objektiv till min kamera. Fick en Nikon 55-300, så nu kan jag fota bilder som finns på mycket längre avstånd. Först när jag fick den fick jag lite ångest över att den kostar nära 3300 kr och jag fotar väl mycket, men funderade över om jag kmr att använda den så mycket. Jag har inte haft suget att fota nu så kände mig jätte dum över att få en sådan fin och dyr present. Men som min syster sa så kanske jag får tillbaka gnistan som hon så fint kallade det och använda den senare. Förhoppningsvis!

Men julen blev iaf helt okej :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0