Tankarna någon annanstans

Har kommit in i en period då jag vill köra mycket och kommer troligen göra det. Och det är så kul för ni har jag kommit ut på vägarna så det känns riktigt bra för då har jag i alla fall kommit igång och kommit en bit på vägen...hahah kommit en bit på vägen ;)

Ikväll var man med goa vänner och grillade. Det var nice, men hade dock tankarna någon annan stans. Mycket tankar just nu men ska ta dagen som de kommer. Ingen idé att ta ut något i förväg eller skynda på något. Tiden visar väl vad som kommer att hända. Dock har jag den dåliga egenskapen att vara otålig så kommer vilja pusha saker frammåt men det får jag verkligen inte göra. I'm going with the flow now! Mitt nya livsmotto. Försöka följa ...


Förutom tankar, förvirring och dimman som svävar runt mig är livet ganska bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0