Spindlar i huset!!

Kalla mig kinkig men fy sjutton! Äckliga, stora spindlar med långa ben där man nästan kan skymta alla hårstrån. Får rysningar i kroppen bara jag tänker på det. Visst, har klappat en stor, fet, hårig spindel på Zoo men man vet ju att de är inlåste. Här kryper de fritt omkring och man vet aldrig när de små eländiga djuren kommer fram. Jag mötte en när jag skulle upp för trappan. Jag stelnade till och stod och tittade på spindeln länge med blickar som bara sände ut budskapet: fan, ohyran är tillbaka! Jag gick vidare upp för trappan med blickan riktad mot spindeln så att den inte skulle göra några hastiga rörelser och sedan gick jag vidare in till badrummet. Där var jag i ca fem min och när jag skulle gå tillbaka var spindeln borta, helt putsväck! Vart gick eländet?? Den var ju inte liten heller så man borde ju se den. Ne, sånt har jag svårt för! Sedan hör man pappa skratta åt mig inne i badrummet. Ha ha ha, kul att man kan roa någon i alla fall! Vill i alla fall inte ha några spindlar krypandes på väggerna i mitt sovrum, då kommer jag ligga vaken hela natten med en jäkla flugsmällare i handen!

Ska försöka sova gott inatt ändå men har nog flugsmällaren jämte mig ändå! ;)
Hatar stora spindlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0