Så mycket för den bloggpausen..

Nu sitter jag igen och bloggar och det har inte ens gått 12 timmar sedan jag skrev att jag skulle ta en bloggpaus. Men igår natt kändes allt så tomt, dovt och förvirrande så jag kände att jag inte orkar skriva något. Behövde bara tid för mig själv. Men det enda jag behövde var en god natts sömn tydligen. Skönt, för idag känns det bättre. Jag tror jag aldrig kommer ha en riktig bloggpuas för jag får skrivabstinens lika fort, so why stop the flow?

Många har bloggar för att vilja synas, få många bevakare, nå ut till andra i bl.a. Sverige. Men jag har mest bloggen till för att skriva av mig, att reflektera dagarna som går och även dokumentera mitt liv. Alla har en historia att skriva och alla får inte sin historia skriven. Det låter lite egoistiskt men alla har något att berätta som man kan lära sig av.

Nog med filosofiska ord. Dags att komma till verkligheten och äta lite frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0