Party tonight

Om två timmar börjar jag jobba igen, dock är min period över men hoppar in lite då och då för att tjäna lite extra pengar. Kan behövas eftersom jag både sparar till mitt körkort och en systemkamera. Ska ut till Bankeryd på fredag för att besöka Scandinavian photo och få lite info om olika systemkameror m.m. Har insett att det handlar inte om att bara köpa en kamera utan massa annat också. Ja, hoppas jag lär mig med tiden men det ska bli sjukt kul när jag har kameran i handen och ska fota mina första foton. Har planer på att senare göra ett fotoalbum med scrapbooking. Spännande! Men nu ska jag sluta flyga bland molnen, vidare till dagens planer. Ja, som ni kan se är lyder rubriken "party tonight" och det är just det som ska ske ikväll. Jag visste inte om jag skulle komma först p.g.a. vissa händelser m.m. men kan inte hålla mig inne bara för att livet är lite ur balans just nu så gör det bästa av situatiuonen och kommer på festen. Kanske missar något riktigt kul! ;)

Tonight's gonna be a good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0