Nostalgimoment

Just nu sitter jag och tittar på gamla bilder som är tagna genom åren. Speciellt de två närmaste åren. Nostalgin flödar och jag saknar verkligen den gamla goda tiden. Det är mysigt att titta tillbaka och påminnas om vad som var bra och glädjas av att man har upplevt allt med så fina människor. Ett år som jag saknar som alltid kommer vara mitt absoluta favorit år och det är 2008. Hela det året var verkligen underbart och så många fina saker hände under det året. Hade en riktigt bra sista termin med klassen, man kom vissa personer närmare, man upplevde mycket med sina vänner, man fann kärleken, träffade nya människor i och med en ny skola, samt massa annat. Men framför allt, jag skapade minnen som alltid kommer att bevaras.

Just nu känns det som livet flyter på ganska bra ändå, men skulle inte tacka nej till att känna mig så lycklig som jag gjorde 2008! Bästa året någonsin! Men jag ska säga att detta året har inte varit så dumt heller för har verkligen träffat massa nya goa människor och fått uppleva mycket fint men det har varit mycket nedgångar med. Men när man tänker på alla bra saker man har i livet så går det lättare och man reser sig igen.

Mitt mål just nu är att göra trean så sjukt minnesvärd och ska genom min nya kamera dokumentera hela trean och sedan göra ett fotoalbum! Känner att trean kommer bli suverän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0