Ingen påkörd katt eller plöjd tant!

Idag gick övningskörningen bra ändå! Jag körde lite på parkeringen för att värma upp men sedan drog vi ut på vägarna och körde lite runt rosenlund, ekhagen och öxnehaga. Känner mig lite stolt faktist och taggad på att köra nästa gång. Man börjar få in lite med känslan att köra och man är inte lika panikslagen som innan, lite patetiskt men det är så mkt spakar, knappar, pedaler att hålla koll på att man får lite smått panik första gången. Men är över det stadiet nu så it feels good!

Ikväll ska jag och the family gå på bio. Vi ska se den nya karatefilmen och det kommer bli mys för det var längesen alla gick på bio. Hoppas filmen är bra men Jackie Chan är ju med så humorn ska man nog inte behöva klaga över....hoppas jag ;)

Imorn drar jag, Carro, Kristin och Carros kompis Amanda till Götet och ska göra nordstan och liseberg osäkert! Kommer bli awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0