Galen kväll!

Jag ha varit med om världens galnaste kväll någonsin! Helt sjukt vad saker och ting kan förändras och vad saker och ting kan hända. Vet inte riktigt hur jag ska förklara kvällen med ord men helt galen var det. Träffat massa underbara människor, speciellt en person. Ja, jag kommer knappt ihåg något av kvällen förutom en sak och den är inte lite så fin. Memories become real. What a night. Hoppas bara allt löser sig nu.

Ne nu ska jag sova för imorn ska jag fkt övningsköra för första gången på flera månader. Så alla ni som läser detta, varna era nära och kära och framför allt, stanna inne! För imorn kommer Jessica vara ute på vägarna och då kan det smälla. Godnatt, jessica checkar ut!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0