First day at school!

Första dagen var absolut inte så dålig som jag trodde. Vi fick reda på schemat och är supernöjd! Är ledig varje fredag framöver och om ca tio veckor kommer jag även vara ledig på måndagar, sjukt soft! Sedan slutar jag 12.20 på tisdagar men onsdag och torsdag är ganska sena. Men det kompenserar lång helgen ;) Dessutom fick jag världens bästa praktikplats. Akutvårdsavdelningen! Det kommer nog vara riktigt lärorikt och hända mkt förhoppningsvis så det ser jag fram emot!

Snart ska jag bege mig mot stan för att skaka rumpa! Ska äntligen få dansa lite så det kommer bli riktigt kul! Saknat dansen ganska mycket, trots att detta bara kommer bli på friskis framöver och även på medborgarskolan där det kommer att bli en mix av olika dansstilar, men älskar all dans. Bara jag få dansa så är jag nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0