Nej, snälla inte nu!

Vaknade nyss av att det kändes som att någon hade stoppat i ett kilo sand i min hals och nu fasar jag för att jag kanske blir sjuk! Verkligen ingen bra tidpunkt för att bli sjuk eftersom nu kommer det hända massa saker framöver som jag inte vill missa! Som grädde på moset har man huvudvärk också, kanske fortfarande lite illa tagen efter fredagens natt. Men ska försöka kurera mig och klä mig varmt som min mamma alltid tjatar om. Kanske därför jag har blivit sjuk? Självklart ska hon ha rätt...måste kanske börja lyssna på mamma.

Ska nu lägga mitt hjärta och min själ på att bli frisk så ska börja dagen med en kopp vaniljte med lite honung i. Det brukar göra susen!


Så omotiverad för detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0