God morgon!

God morgon alla glada! Uppstigen kl åtta i morse för att syster tog hem massa vänner. Kl åtta på morgonen! Det var bara att stiga upp och hoppa in i duschen. Men det var skönt att sitga upp tidigt för då slipper jag stressa men jag var uppe till ett igår för snackade med Patrick så är lite seg idag. Men det var lätt värt det för vi snackade på om allt mellan himmel och jord. Till sist snackade vi om tv-serier och vi hade tydligen samma sak när det gällde detta. Fast vem tycker inte om "How I met your mother" och "Family guy"? Om ni gillar dessa två har ni verkligen samma sjuka humor som mig!

Dagen kommer att bjuda på sol i alla fall och det känns underbart! Det kan få vara sol ett tag till för älskar promenaderna på kvällarna med vännerna och man ser att solen börjar gå ner. Det är så fint med alla färger och man vill bara sitta och kolla på hur nyanserna förändras och hur solen sakta går ner bakom berget. Älskar det!

Snart ska jag också bege mig till skolan. Måste bara göra mig iordning innan jag lämnar byggnaden. Hoppas alla får en strålande dag! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0