Fotboll i mitt hjärta!

Jag håller på att städa i väntan på att Nina ska messa och skriva att nu kan vi dra ut i solen. Så medan jag kollade igenom familjens skogarderob hitta jag en av mina käraste skor. Jo, mina fotbollsskor! Det var evigheter sedan jag spelade men kan fotfarande sätta på mig skorna. Visst dem skaver lite men va sjutton, man får ju nostalgi känsla! Minnena bara flashar förbi och man saknar träningarna lite. Dock spelade jag inte så länge, halvår kanske? Men fina minnen för det! Kommer ihåg första träningen då jag och Rebecka började och vi skulle ha uppvärmning. Vi hade inga fotbolls skor och såg väldigt amatörmässiga ut. Så när vi hade staffet och skulle springa tillbaka i mål och båda nästan glidtacklade oss in i mål för det var så jäkla halt, dessuto gjorde inte det blöta gräset någon nytta. Det var fina tider det!

Nu messade Nina så det är dags att bege sig ut i det underbara vädret! :)


Kommentarer
Postat av: EMMA!!!

gillar rubriken starkt!!

2010-04-25 @ 19:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0