Denna förkylning kan ta och slänga sig i vättern!

Självklart skulle jag bli värre i natt. Åh, denna förkylning vill jag bara skrynkla ihop och kasta! Förutom halsont har jag dessutom blivit snuvig. Jätte kul. Dessutom har jag verkligen inte sovit något inatt, max fyra timmr. Så lär vara dödstrött när jag kommer hem. Då blir det nog ta en liten powernap innan man fortsätter med alla dagens uppgifter.  Med tanke på att jag och några kompisar ska till Skärstad till en kompis vill jag gärna hålla mig frisk. Får verkligen ta och kurera mig.
Orkar inte med detta...

Nu ska jag inte skriva om tråkiga saker. Snabbt över till dagen. Solen skiner faktist och man blir faktist piggare av det, helt freakin wonderful! Nu får solen hålla i sig för längtar inte efter det förutspådda vädret. Annars ska jag och två andra vänner fixa Robins 18 års present idag, kommer bli kul att äntligen få börja skapa och hålla på med den..hoppas resultatet blir lika bra som våra förväntningar.

Oj, klockan är snart nio. Måste kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0