Börjar om från början

Från att ha bytt blogg till att gå tillbaka till denna samt göra om den ska jag äntligen börja om. Den andra bloggen krånglade som bara den så SLÄNG DIG I VÄGGEN! Ska fortsätta blogga på denna bara att jag raderar alla mina tidigare inlägg under de tre månader jag skrev. Då var jag inte så lycklig och orkar inte läsa dem för utåt kan jag ha verkat glad, försökte nog bara inbilla mig men jag var verkligen inte det. Men nu är jag på banan igen så ska fortsätta att blogga här, trots att "kajsa" inte stavas så, i alla fall inte mitt. Jag stavas "Caisa". En lite udda stavning men va fan. Vårt efternamn har också en udda stavning så det jämnar ut sig!

Allt för mig denna vackra, underbara dag!
God natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0